Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний

7 Листопада 2018, 19:53
Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний

Кросовер Renault Duster другого покоління дебютував на світовій сцені у минулому році і вже встиг випробувати наші дороги.

Ціни на новий Renault Duster в Україні

Базова версія Renault Duster з 1,6 л бензиновим двигуном, 5-МКПП і переднім приводом обійдеться приблизно $14,5 тис.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 1

Зараз дивляться

У нас на тест-драйві побував Renault Duster в одній з топових комплектацій ZEN, з 1,6 л бензиновим двигуном, 6-МКПП і повним приводом. Вартість тестового автомобіля складає приблизно $18,7 тис., без урахування додаткових опцій.

Дизайн

Дизайнери зберегли впізнаваність Renault Duster, але значні зміни безсумнівно кидаються в очі, і в передній частині, і в задній.

Спереду – нові фари, радіаторна решітка і бампер.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 2

Позаду – ліхтарі, які викликали чимало розмов своєю схожістю з Jeep Renegade.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 3

Збоку, на передніх крилах з’явилася накладка з нефарбованого пластика, яка, як на мене, не зовсім вписується в загальний дизайн нового Renault Duster.

Загальне враження від нового Renault Duster – однозначно позитивне. Він залишився впізнаваним, практичним і отримав нотки сучасного дизайну.

Салон

Інтер’єр також порадував змінами, які зустрічаються буквально на кожному кроці. Звертаєш увагу на нове кермо, панель приладів, блок клімат-контролю і оригінальний блок кнопок на центральній консолі в стилі авіаційних тумблерів.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 4

У салоні Renault Duster стало затишніше, у другому поколінні з’явилося те, чого вже явно бракувало попереднику останнім часом.

Матеріали салону як і раніше бюджетні і від жорсткого пластика в Renault Duster не стали відмовлятися, але з’явилися хромовані накладки, які розбавляють темні тони інтер’єру.

Сидіння водія оснащене механічними регулюваннями, як і рульове колесо.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 5

У сидіння водія додатково є можливість регулювати поперековий підпір, що полегшує далекі поїздки.

Також, є відкидний підлокітник, який можна “сховати” за непотрібністю за боковину сидіння. У водія і переднього пасажира є однорівневий підігрів сидінь.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 6

Під сидінням переднього пасажира є практичний висувний бокс. Мені сподобалося таке рішення, а самому боксу завжди знаходиться застосування.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 7

На кермі знаходяться кнопки управління круїз-контролем і бортовим комп’ютером, а блок мультимедіа і телефону винесені на окремий модуль під кермом, який добре знайомий власникам Renault.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 8

На панелі приладів між тахометром і спідометром розташований дисплей бортового комп’ютера, який досить простий і зрозумілий у використанні.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 9

У новому Renault Duster є опція безключового доступу в автомобіль з пуском двигуна кнопкою, а сам ключ виконаний у вигляді традиційної для Renault ключ-карти.

Вгорі центральній консолі розташований 7-дюймовий екран мультимедійної системи Media NAV EVOLUTION, на якому відображається навігація, картинка камер MultiView, дані по еко-водінню і монітор 4х4.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 10

Також, є роз’єми USB і AUX і можливість підключити телефон по BlueTooth. Автомобіль легко знаходить спільну мову з сучасними смартфонами, але іноді сама система все ж підтуплює.

Аудіосистема складається з 6-ти динаміків, які цілком справляються зі своїм простим завданням, але розраховувати на щось вражаюче не варто.

Під екраном розташований новий блок кнопок в авіаційному стилі. Виглядає це стильно, як і новий блок клімат-контролю. Керувати цією красою легко і приємно.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 11

На другому ряду сидінь нічого незвичайного, все досить просто і аскетично. Є кріплення для дитячих сидінь ISOFIX, але немає підлокітника.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 12

Спинки заднього ряду складаються в пропорціях 1/3 і 2/3, що дозволяє перевозити габаритний вантаж і довгоміри.

Об’єм багажника становить 414 л. Чи вистачає? Цілком, враховуючи той факт, що під фальшпідлогою знаходиться повнорозмірна запаска.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 13

Динаміка

Тестовий Renault Duster оснащений атмосферним бензиновим двигуном об’ємом 1,6 л, потужність якого становить 115 к.с. при 5500 об/хв. Максимальний крутний момент – 156 Нм при 4000 об/хв. У парі з двигуном працює 6-МКПП.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 14

Ця “парочка” досить некваплива і щоб надати їй бадьорості, двигун потрібно розкручувати до високих обертів. До цього потрібно звикати, як і до досить короткого ходу важеля КПП. Розгін до 100 км/год у Renault Duster займає 12,9 с.

Renault Duster з повним приводом за час тест-драйву по місту у мене споживав близько 8,7 л на 100 км шляху. На трасі витрати палива становили 7,2 л при швидкісному режимі 110 км/год.

Підвіска м’яка, ковтає всі нерівності і вади наших доріг. За більш ніж 1 000 км тест-драйву ніяких пробоїв та недоліків в її роботі. Renault Duster комфортно і впевнено почуває себе на вбитих асфальтних дорогах, грунтовій дорозі та інших характерних для нашої країни ділянках.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 15

Спереду в Renault Duster встановлена підвіска типу McPherson, а ззаду багатоважільна.

Якщо повернутися до оснащення нового Renault Duster, то тут я б хотів звернути увагу на систему MultiView, яка завдяки чотирьом камерам дає можливість контролювати ситуацію з чотирьох сторін.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 16

Так, в панорамну картинку це все не складається, але по-окремо від камер теж користь є. Вони стануть в нагоді під час їзди по бездоріжжю, заїздів на бордюри, замети. Та й паркуватися з ними набагато легше.

Кліренс у Renault Duster – 210 мм. Цього достатньо для міста і для легкого бездоріжжя також.

Габаритні розміри:

  • Довжина 4 341 мм
  • Ширина 2052 мм
  • Висота 1 678 мм
  • Колісна база 2 673 мм
  • Кліренс 210 мм

Також, в Renault Duster є система контролю “сліпих зон”, яка дозволяє тримати руку на пульсі під час маневрів, і оповіщає про наявність об’єктів в невидимій для водія зоні.

Крім цього, є система допомоги при старті в гору (HSA), яка запобігає відкочування автомобіля, і система допомоги при спуску з гірки (HDC). Обидві ці системи йдуть в “базі” для повнопривідних версій.

Повний привід

Система повного приводу Renault Duster працює в трьох режимах.

2WD – передає крутний момент тільки на передню вісь.

AUTO – в залежності від дорожнього покриття автоматично розподіляє крутний момент між передньою і задньою віссю, що дозволить особливість відчувати себе впевненіше і безпечніше в поганих погодних умовах, наприклад.

LOCK – режим підвищеної прохідності, з фіксованим розподілом крутного моменту між передньою і задньою віссю.

Тест-драйв Renault Duster: утилітарний та сучасний Фото 17

Крім трьох режимів на мультимедійний екран можна вивести так званий “монітор 4х4”, який відображає кут крену, кут нахилу і компас.

Підсумок

Renault Duster другого покоління не стали кардинально міняти, та й навіщо? Зовнішність залишилась впізнаваною, але її значно вдосконалили. Тепер можна сміливо сказати, що у Renault Duster стильний і сучасний дизайн.

Салон став затишнішим, більш сучасним, привабливішим, але бюджетні матеріали нікуди не поділися.

У Renault Duster є повний привід, значний кліренс і м’яка підвіска. А цих три фактори відіграють значну роль на наших дорогах і з нашими погодними умовами.

1,6 л двигун і 6-МКПП вимагають певного звикання, але знайти з ними “спільну мову” та отримати необхідну динаміку можливо. Економити паливо з цим “дуетом” особливо не вийде, але зате завжди є козир в рукаві – повний привід.

Ціни на новий Duster стартують з позначки $ 14,5 тис.

Вирішувати, як завжди, Вам. 🙂

Олесь Куниця

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка