Фото Відео Авто

Тест-драйв Citroen C4 Cactus: в пошуках колючок

Тест-драйв Citroen C4 Cactus: в пошуках колючок

Новий Citroen C4 Cactus дебютував на українському ринку в квітні цього року і вже колесить нашими дорогами.

В Україні Citroen C4 Cactus пропонується на вибір з двома турбодизельними двигунами і двома варіантами КПП.

Двигун 1,6 BlueHDI пропонується в парі з 6-ступеневою РКПП, а 1,5 BlueHDI пропонується в парі з 6-ступеневою АКПП.

Зараз дивляться

Ціни на Citroen C4 Cactus в Україні

Автомобіль доступний в двох комплектаціях – середній FEEL і максимальній SHINE.

Citroen C4 Cactus з 1,6 BlueHDI і 6-ступеневою РКПП в комплектації FEEL обійдеться приблизно в $ 19,3 тис., а в максимальній версії SHINE в $ 20,3 тис.

Аналогічні версії з 1,5 BlueHDI і АКПП коштуватимуть на $ 1 тис. дорожче.

На тест-драйві у Фактів ICTV побував Citroen C4 Cactus з 1,6 BlueHDI, 6- ступеневою РКПП і в комплектації SHINE.

Дизайн

Citroen C4 Cactus зберіг оригінальний зовнішній вигляд попередника, але змінив свій вектор розвитку.

У Citroen C4 Cactus стало менше зовнішніх обрисів кросовера і тепер він більше схожий на хетчбек, але з певною родзинкою. Фірмові накладки Airbump значно зменшили в розмірі і перенесли на нижню частину дверей.

Крім цього, відразу ж звертаєш увагу на відсутність релінгів, які також були однією з фішок попереднього Citroen C4 Cactus.

Незабарвлений пластик все ж залишили по контуру всього автомобіля, що безсумнівно робить його практичним і менш вразливим до подряпин.

Ззаду можна виділити витягнуті об’ємні 3D-ліхтарі, які дещо виступають за контури кузова.

Що стосується персоналізації, то у Citroen C4 Cactus є що запропонувати – 31 варіант зовнішнього оформлення.

Салон

Неабиякий зовнішній вигляд Citroen C4 Cactus доповнює його салон, який сповнений оригінальних, нестандартних і місцями навіть дивних рішень.

Водійське сидіння, як і всі сидіння в цьому автомобілі, “підвищеного комфорту”, як стверджує сам виробник, назвавши їх Advanced Comfort.

Так, з одного боку нічого особливого в їх зовнішньому вигляді немає, але в далеких поїздках вони виявилися зручними. Регулювання механічні, є також і регулювання поперекового підпору.

Панель приладів цифрова і спрощена до мінімуму. Круїз-контроль, швидкість, кількість палива, КПП і пробіг.

Ні тахометра, ні температури охолоджуючої рідини, ні даних бортового комп’ютера там ви не знайдете.

Дані бортового комп’ютера виводяться на мультимедійний екран.

Кермо зручної форми, з мінімальним набором кнопок. Зліва – управління круїз-контролем, а праворуч – мультимедіа і телефон.

Кермо регулюється по висоті і вильоту, що збільшує діапазон положень і дозволяє максимально підлаштувати колесо під себе.

Управління більшістю функцій в Citroen C4 Cactus винесено на сенсорний дисплей діагоналлю 7″. Аналогічні системи ми раніше зустрічали на тест-драйві Citroen C3 і Citroen C3 Aircross. Сенсор працює коректно, не підтуплює,

Як і у “родичів” з сенсорним дисплеєм працювати зручно не завжди.

Наприклад – клімат-контроль, управляти яким на ходу за допомогою екрану проблематично, особливо на наших дорогах.

Меню системи логічні, основні розділи винесені окремими сенсорними кнопками по обидва боки дисплея.

Мультимедійна система Кактуса підтримує Apple Car Play, Android Auto і Mirror Link. Завдяки цьому можна користуватися сумісними програмами і функціями смартфона прямо з дисплея автомобіля.

Наприклад, в тестовому Citroen C4 Cactus не було встановлено штатної навігації, але завдяки Apple CarPlay я без проблем використовував навігатор Waze і карти Google. І це зручно, адже крім звичайного прокладання маршрутів можна також бачити затори і події на маршруті в режимі реального часу.

Під екраном знаходиться невелика кнопкова панель зі зрозумілими піктограмами. Трохи нижче знаходяться роз’єми USB і AUX з невеликою нішею.

А ще нижче ви знайдете кнопковий блок управління КПП, чи як його називають французи Easy Push. Принцип роботи такий же, як і у звичайного селектора, але передачі перемикаються натисканням кнопок. Все просто і зрозуміло, але не звично. 🙂

У самому низу розташовані два підстаканники відкриті ніші під усілякі дрібниці. Є підлокітник, але він дуже втоплений в глиб, та й сам по собі досить скромних розмірів, що в сукупності перетворило його просто в додатковий “бардачок”.

Сам же “бардачок” виконаний в стилі валізи чи скрині. Він практичний і місткий, туди можна без проблем помістити три дорожніх пляшки води по 0,5 л, футляр з окулярами і ще залишиться місце для шапки, рукавичок і шарфа.

Мені таке рішення припало до душі, тим більше зовні “скриня” також оформлена симпатично. Дверні ручки в салоні виконані в “чемоданному стилі” з заклепками.

Весь інтер’єр виглядає футуристично, виконаний в основному з якісних матеріалів. Питання хіба що до дверних карт, які виглядають красиво, але сам пластик простуватий на тлі тих же гламурних ручок.

Позаду відразу ж звертаєш увагу на вікна, які не опускаються і їх можна відкрити тільки механічно в режим провітрювання. Чи зручно це?

Якщо мова йде про маленький хетчбек Peugeot 108, в якому така ж система, то у мене питань немає, а в Citroen C4 Cactus я вже цей момент бачу зовсім інакше. На те він і Citroen C4 Cactus щоб дивувати. 🙂

Задній ряд сидінь зручний, є система кріплення дитячих крісел ISOFIX, дві ніші в дверних картах і кармани в спинках передніх сидінь.

Місця для ніг вистачає, для голови також. Зі зростом 1,87 см я помістився і ніяких утисків в просторі не відчував. 🙂

Посередині немає підлокітника, а самі спинки сидінь складаються в пропорції 60/40.

Об’єм  багажника становить 348 л з повнорозмірною “запаскою”. Багажник зручний, на фальшпідлозі є навіть петлі для фіксації вантажу. Трохи зависокий поріг багажника, але це терпимо, як на мене.

Динаміка

Тестовий Citroen C4 Cactus був оснащений турбодизельним двигуном об’ємом 1,6 л потужністю 100 к.с. при 3 750 об.хв. і максимальним крутним моментом 254 Нм при 1 750 об.хв.

Двигун працював в парі з 6-ступеневим “роботом”.

Якщо говорити про турбодизель, то він проявив себе позитивно з кількох сторін і залишив позитивне враження про себе.

Перше – витрата палива, які в місті під час тест-драйву становили максимум 5,5 л на 100 км, а на трасі показники були близько 5 л на 100 км. Звичайно, якщо ви будете їхати на круїзі 90 км/год, то ці показники впадуть до 4,6 л. Вражає?

Друге – 100 к.с. і 254 Нм цілком вистачає для Кактуса щоб повноцінно і без хвилювань виконувати маневри на трасі і в місті.

Тепер про КПП, яка тут роботизована і специфічна. До її роботі доведеться звикати. Проскакують ривки і іноді не зовсім логічні, як на мене, перемикання “робота”.

Французи на всіх  рекламних проспектах розповідають про підвіску Citroen C4 Cactus. Давайте трохи розберемося, що ж це за інноваційна комфортна підвіска з прогресивною гідравлічною системою.
[read_more_news]
Спереду в Citroen C4 Cactus встановлюється покращена підвіска типу Макферсон, а ззаду напівзалежна П-подібна балка кручення.

Особливостями цієї підвіски є амортизатори з гідравлічними обмежувачами-відбійниками Progressive Hydraulic Cushions для збільшення ефективності поглинання коливань.

Таке рішення дозволило зробити автомобіль м’якшим і комфортнішим в умовах різних типів дорожнього покриття, а в Україні з цим проблеми є. 🙂 Так, дійсно Citroen C4 Cactus гідно справляється з нашими нерівностями і ямами. Крім підвіски, Citroen поліпшив шумоізоляцію в C4 Cactus, що також відчувається.

Майже 1 000 км доріг Полтавської, Сумської та Харківської областей дозволили мені особисто переконається в тому, що на Citroen C4 Cactus можна цілком комфортно переміщатися в наших умовах.

Citroen C4 Cactus оснащений також рядом допоміжних систем, таких як система контролю мертвих зон і контроль смуги руху.

Для міста є передні і задні паркувальні датчики, а також камера заднього виду.

Габарити у Citroen C4 Cactus цілком осудні, до нього швидко звикаєш.

Габаритні розміри:

  • Довжина 4 170 мм
  • Ширина 1 979 мм (з урахуванням дзеркал)
  • Висота 1 480 мм
  • Колісна база 2 595 мм
  • кліренс 140 мм

Також, хотів би відзначити систему очищення лобового скла Magic Wash. У Citroen C4 Cactus форсунки, які подають рідину омивача інтегровані безпосередньо в “двірники”.

Це як мінімум безпечніше ніж стандартне розміщення форсунок, в якому при розбризкуванні рідини на всю поверхню скла, на долі секунди водій втрачає оглядовість.

Що стосується його прохідності, то тепер це хетчбек, який повинен зайняти місце Citroen C4. Натяків на бездоріжжя тут немає і пропонується цей хетч тільки з переднім приводом.

Підсумок

Citroen C4 Cactus – міський хетчбек, який зберіг риси і впізнаваність попередника, але тепер позбувся амбіцій бути схожим на кросовер.

Безліч варіантів оформлення і трохи космічний інтер’єр роблять його привабливим для молоді. Так, з Citroen C4 Cactus буде не нудно.

Економічний дизель і комфортна підвіска – однозначні і величезні плюси Citroen C4 Cactus.

РКПП – це та єдина “колючка” Citroen C4 Cactus, яка дійсно “колеться”. 🙂 Благо, що є на вибір варіант більш потужного двигуна, але вже з АКПП.

Ціна питання – від $ 19,3 тис.

Вирішувати, як завжди, Вам. 🙂

Олесь Куниця

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Підтримати Факти ICTV
Знайшли помилку в тексті?
Помилка