Обережно, шахраї на СТО: як обманюють водіїв

Обережно, шахраї на СТО: як обманюють водіїв

Фахівці радять завжди вимагати показати поломку – переконатися в її наявності варто навіть в тому випадку, якщо клієнт абсолютно не розбирається у пристрої автомобіля, пише Твоя машина.

Перед початком ремонту на СТО з механіками слід обговорити всі деталі.

  • Важливо обговорити кінцеву вартість робіт або вартість години роботи фахівця. Погоджуйте з механіком подальші кроки по кожній виявленій поломці.
  • Якщо при ремонті необхідно замінити запчастини, слід вимагати від майстрів коробки від деталей, а також просити повернути пошкоджену запчастину.
  • Слід ознайомитися з рекомендованою вартість деталей на спеціалізованих сайтах – деякі сервісні центри можуть штучно завищити ціну на 50-80%.

Дуже часто механіки виставляють рахунки за роботи, які навіть не проводилися. Крім того, майстер може замінити ту деталь, яка ще могла б прослужити довгий час, після чого агрегат під виглядом нового буде встановлений на машину іншого клієнта.

Зараз дивляться

Захиститися від шахрайства на СТО досить складно, якщо власник машини не розбирається в автомобілях. Рекомендується взяти з собою більш обізнану в даній сфері людину.

Читайте: 10 найпопулярніших б/в авто в Україні у лютому (ІНФОГРАФІКА)

Також варто зберігати всі рахунки, чеки та акти про виконані роботи, при наявності яких буде досить легко довести факт шахрайства.

Нагадаємо, 7 ознак, коли вашому авто час на СТО.

Теги
СТО
Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Loading...
Знайшли помилку в тексті?
Помилка