Золото та два срібла: медіагрупа Starlight Media отримала престижні нагороди Promax Awards

Микола Олефіренко редактор розділу Lifestyle
Starlight Media

Українська медіагрупа Starlight Media отримала золото та срібло Promax Awards. Йдеться про церемонію нагородження найпрестижнішої світової премії у сфері маркетингу та дизайну – Promax Awards: Global Excellence 2022.

Захід відбувся 8 грудня, і маркетингова команда Starlight Creative від Starlight Media отримала золото та дві срібні нагороди.

Золото у номінації Best external marketing or sizzle та срібло за найкращий дизайн заходу Best event production design медіагрупа отримала за День партнера, який Група проводила у 2021 році.

Над реалізацією проєкту працювала велика творча маркетингова команда каналів Starlight Media у партнерстві зі Starlight Production.

Захід зібрав понад 1 тис. осіб, і завдяки виконаній роботі дизайн сцени отримав визнання міжнародного журі.

– Ця нагорода – ще раз підтверджує бажання та здатність Starlight Media створювати для наших партнерів найкращі рішення, навіть за непростих обставин. Так, День партнера у 2021 році ми готували під час пандемії та винайшли безпечний та креативний спосіб зробити цей захід по-справжньому подієвим. Наші партнери в країні та за її межами знають на практиці, що і під час війни у нас по-справжньому український підхід – ми не зупиняємось і лише розширюємо наші креативні кордони. Цей Promax для нас особливий – він наша можливість ще раз із гордістю заявити про силу українського таланту усьому світу, – заявила маркетинг-диретор Starlight Media Олена Мартинова.

Друге срібло команда маркетингу Starlight Media отримала за проморолик зовнішнього замовника – OllTV. Starlight Creative продовжує активну роботу як із замовниками в Україні, так і з міжнародними партнерами у Європі та Америці.