Не лише концерт: голова Суспільного пояснив, куди пішли 20 млн грн для Євробачення

Валентина Чорна редакторка розділу Стиль життя
євробачення 2022

Голова правління Суспільного Микола Чернотицький пояснив, чому нацвідбір на Євробачення 2022 обійшовся Україні у 20 млн грн.

За його словами, ця сума не є ціною одного телеконцерту. Сюди входить весь проект Євробачення: від забезпечення реалізації телевізійної версії нацвідбору конкурсу до поїздки із постановкою номера у Турині.

Чернотицький зазначив, що вся інформація відкрита щодо витрат доступна на ресурсі Prozorro. Зокрема, 20 млн грн пішли на:

  • проведення попереднього відбору виконавців;
  • формування журі нацвідбору, забезпечення голосування;
  • творчо-технічна пропозиція проведення фіналу – локація, сценічне рішення, режисерське бачення, до якого входить постановка номерів фіналістів, проведення репетицій, забезпечення створення телевізійної версії нацвідбору (включно з розробкою і виготовленням айдентики та графічного пакета);
  • передачу прямоефірного сигналу на телеканали Суспільного мовлення;
  • створення резервної телевізійної версії виступу представника України для Євробачення 2022;
  • постановку номеру для виступу в Турині;
  • забезпечення усім для поїздки в Турин не лише співаків, а й творчого та технічного персоналу.

Чернотицький додав, що компанія-підрядник Friends Productions продюсера Олексія Гончаренка, яка відповідала за реалізацію Нацвідбору, була відібрана на відкритому конкурсі.

Нагадаємо, що нацвідбір на Євробачення 2022 пройшов 12 лютого. Телевізійний концерт викликав хвилю обурення в українців, оскільки під час заходу було занадто багато факапів.

Наприклад, під час виступу гурту Cloudless вимкнувся звук, а при оголошенні результатів голосування сталася плутанина з балами.