У роботі підприємства Укрпошта заявили про збій. Йдеться про цифрові послуги, але основні послуги зараз доступні.
Збій у роботі Укрпошти: що відомо
Так, про проблеми в роботі заявили на Facebook-сторінці компанії. Там зазначили, що технічний збій стосується IT-системи, і на усунення проблеми потрібен час.
Однак, у відділеннях Укрпошти клієнти можуть отримувати основні послуги – це стосується приймання посилок та оплати.
– У відділеннях зараз є можливість видавати посилки та приймати платежі. Надання інших послуг відновиться пізніше. Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння, – зазначили в компанії.
Утім, деякі користувачі мережі в коментарях під сервісом скаржаться, що проблема має набагато серйозніший вигляд – це стосується зникнення інформації про посилки в особистому кабінеті користувача.
– Збій? Зникла вся інформація в кабінеті, всі історії відправлень і шаблони! Це взагалі буде якось відновлено, чи як минулого разу? – задається питанням клієнт Укрпошти.
Інші користувачі мережі скаржаться, що зникла інформація з трек-номерами посилки – відстежити їх на цей момент неможливо онлайн. Система нібито показує, що таких посилок не існує.
Також повідомляється, що проблема в роботі спостерігається і в системі Шлях – не виключено, що це кібератака з боку Росії.