Сьогодні телеканалу №1 в Україні – ICTV – 30 років. За цей час він змінювався, зростав, але впевнено йшов до лідерства.
Від розважального, з популярними фільмами та серіалами, молодіжними програмами, яким у 90-х пам’ятають наш телеканал багато українців, ICTV виріс до інформаційно-аналітичного – зі щоденними випусками новин, популярним політичним токшоу і власною серіальною лінійкою та розважальним шоу.
Сьогодні разом із країною телеканал проживає непростий час, але продовжує працювати у межах Єдиного марафону і наближати нашу перемогу на інформаційному фронті.
Перший незалежний, найбільший та один із найсміливіших на тогочасному українському телебаченні. Ще з жовто-синім, а не помаранчевим логотипом, ICTV вперше виходить у ефір у 1992 році.
Молода команда формує такий же молодіжний контент. Територія А, діснеївські мультфільми та закордонне кіно з блискучим українським дубляжем, легендарний серіал Альф і, звісно, Миколина погода рвуть всі шаблони старого телебачення.
– Ми були першими, хто показав МТВ, баскетбол, Формулу один. І за весь час ми багато чого показували вперше: футболи, фільми, серіали, – говорить генеральний директор Starlight Media Олександр Богуцький.
На початку 2000-х на зірку телебачення України приходить амбітна команда на чолі з Олександром Богуцьким. ICTV стає менш розважальним і більш інформаційним.
18 вересня 2000 року в ефір виходять перші новини з Оленою Фроляк. А 17 років тому – найпопулярніше в Україні політичне токшоу Свобода слова.
Тим часом щоденні випуски підсилюють підсумкові Факти тижня з Оксаною Соколовою. Це те, чого хочуть глядачі – аналітики простою, зрозумілою мовою, чіткої позиції і гострого слова.
Програма – один із найрейтинговіших телепроєктів країни. За 16 років вона змінюється, стає ще експертнішою, сучаснішою і продовжує втримувати лідерство й нині.
2014-й рік змінює країну, тому інформаційний фронт набуває особливої ваги. На ICTV з’являються спецпроєкти Антизомбі та Гражданская оборона, які ефективно борються з російською пропагандою і продовжують робити це нині.
Водночас ICTV розвиває власне виробництво серіалів: від першого комедійного ситкому Леся плюс Рома до пригодницьких екшенів Пес, який побив усі рекорди переглядів, та Нюхач, який купили десятки країн.
З’являється Ранок у великому місті – один з лідерів ранкових програм. А вечір п’ятниці мільйони українців не уявляють без улюблених гумористів Дизель Шоу.
Тож абсолютно заслужено останні роки ICTV втримує позицію телеканалу №1 в Україні.
– Що не змінилося – це відчуття, що це канал для своїх. Ти відчуваєш, що ти поряд з каналом, на тебе ніхто не дивиться зверху, не повчає. І це є у всіх наших програмах. Навіть якщо це висока аналітика, вона зроблена з любов’ю до глядача, так, щоб він все зрозумів і був задоволений, – говорить керуюча директорка телеканалу ICTV Анастасія Штейнгауз.
Але 24 лютого руйнує наше попереднє життя. Україна прокидається від ракетних ударів. У перші години повномасштабного вторгнення ICTV виходить у ефір зі свіжим випуском Фактів.
Відтоді понад 200 днів команда працює без упину в Єдиному марафоні. Коли точаться бої поблизу Києва, журналісти, оператори, режисери живуть на роботі, мовлять з бомбосховища під час повітряних тривог. Бо це – наша війна на інформаційному фронті.
– У перші дні це було дуже емоційно. Я старався стримувати цю емоційність, бо і так всі заведені, і якщо ти ще з екрану починаєш заводити, людей хитає. Ось ці гойдалки від ейфорії від першого збитого ворожого літака до стану “все пропало”, бо росіяни оточили Маріуполь, – пригадує ведучий ICTV Вадим Карп’як.
Понад 200 днів телеканал ICTV показує лише перевірену інформацію – успіхи наших Збройних сил, звірства ворога та незламність українського народу.
– Людям було важливо знати, що відбувається. І важливо, щоб у них була ця надія, що це не кінець красивої історії, яка називається Україна, – говорить співведучий Фактів тижня на ICTV Сергій Кудімов.
Тому поки наші захисники вибивають ворога з української землі, команда ICTV своєю роботою щодня наближає перемогу.