Рік єдності: 365 днів марафону Єдині новини

Марина Корзун керівниця розділу Lifestyle
Єдині новини

Національний марафон Єдині новини було створено заради оперативного, достовірного та якісного інформування країни в час повномасштабного вторгнення, підтримки національної єдності та інформаційної протидії ворогу.

За рік існування марафону команди Єдиних новин створили понад 18 тис. сюжетів, що інформували та надихали країну, 40 тис. прямих включень, що допомагали дізнатись про найважливіше від перших осіб та з місця подій.

Об’єднана маркетингова команда створила більше 700 соціальних роликів, що підтримували бойовий дух та єдність, інформували населення та зберігали національну пам’ять про героїв та героїнь. Разом із глядачами Єдині новини зібрали більше 500 млн грн для допомоги ЗСУ та вирішення гуманітарних проблем, спричинених війною.

У цих цифрах – рік народного спротиву, тисячі історій військових та цивільних, людей з різних професій та регіонів, але об’єднаних спільною метою української перемоги.

– Єдність – слово, що стало головною нашою силою. В рік війни ми, українці, перевинайшли його значення для себе і зробили цю цінність головною для всього цивілізованого світу. В цій єдності продовжується марафон країни, що бореться за перемогу на кожному з можливих фронтів. І продовжується марафон українських медіа, що відмовились від комерційної конкуренції заради спільної національної мети. З перших днів війни ворог хотів знищити українські медіа. Після року їх спроб ми констатуємо, що вистояли. Вистояла країна, вистояли журналісти та новинні команди, які кожного дня роблять все можливе для наближення нашої перемоги, інформування та підтримки країни.

 

Я дякую всім командам, що творять марафон, всім партнерам та героям наших сюжетів і, звісно, нашій багатомільйонній аудиторії глядачів. У кожному з цих 365 днів ми продовжуємо працювати і не втомлюватись завдяки єдності і розумінню, що разом ми можемо все, – каже СЕО Starlight Media Олександр Богуцький.

Під час постійних ракетних обстрілів, кібератак чи в умовах блекауту – доступ глядачів до актуальних та перевірених новин не зупинявся ні на хвилину протягом року.

Важливим досягненням марафону залишається стабільно високий рівень довіри українського глядача. Так, 91% українців знає про існування Єдиних новин, 78% з них є його глядачами.

Єдині новини представлено абсолютно на всіх майданчиках – на телебаченні, радіо, в інтернеті та соціальних мережах, на платформах онлайн-телебачення та Дії. Марафон також дистрибютується різними мовами і доступний для безкоштовного перегляду в усьому світі.

Аудиторія сайту Факти за рік повномасштабної війни виросла в 1,5 рази. Сайт Вікна, який стартував за кілька місяців до 24 лютого, вже влітку очолив рейтинг жіночих онлайн-медіа та продовжує утримувати лідерство.

Наші читачі залишаються з нами 24/7 у Telegram-каналі, Facebook та Instagram, довіряючи перевіреним фактам.

За цей рік Youtube-канали СЛМ Новини виросли в 4,5 рази за підписниками та в шість разів за переглядами відео. 70% відео дивляться з-закордону, що вкотре доводить: події в Україні не сходять з уст не лише лідерів держав, але і їх громадян.