Фахівці радять завжди вимагати показати поломку – переконатися в її наявності варто навіть в тому випадку, якщо клієнт абсолютно не розбирається у пристрої автомобіля, пише Твоя машина.
Перед початком ремонту на СТО з механіками слід обговорити всі деталі.
- Важливо обговорити кінцеву вартість робіт або вартість години роботи фахівця. Погоджуйте з механіком подальші кроки по кожній виявленій поломці.
- Якщо при ремонті необхідно замінити запчастини, слід вимагати від майстрів коробки від деталей, а також просити повернути пошкоджену запчастину.
- Слід ознайомитися з рекомендованою вартість деталей на спеціалізованих сайтах – деякі сервісні центри можуть штучно завищити ціну на 50-80%.
Дуже часто механіки виставляють рахунки за роботи, які навіть не проводилися. Крім того, майстер може замінити ту деталь, яка ще могла б прослужити довгий час, після чого агрегат під виглядом нового буде встановлений на машину іншого клієнта.
Захиститися від шахрайства на СТО досить складно, якщо власник машини не розбирається в автомобілях. Рекомендується взяти з собою більш обізнану в даній сфері людину.
Читайте: 10 найпопулярніших б/в авто в Україні у лютому (ІНФОГРАФІКА)
Також варто зберігати всі рахунки, чеки та акти про виконані роботи, при наявності яких буде досить легко довести факт шахрайства.
Нагадаємо, 7 ознак, коли вашому авто час на СТО.