Четвертий онлайн фестиваль Intercity Live 4: Eurotrip пролетів Україною та Європою в останні вихідні літа.
Маріуполь, Слов’янськ, Северодонецьк, Харків, Запоріжжя, Дніпро, Київ, Вінниця, Кам’янець-Подільський, Тернопіль, Львів – стали вагонами з українського боку. З боку Європи до потягу приєдналися Бидгощ із Польщі, Единбург, Бухарест, Берлін, Цюріх, Лейпциг, Париж та Рига.
Цього разу фестиваль підтримали європейські партнери – він отримав грантові підтримку програми HOUSE of EUROPE. Це дозволило команді зосередитись на лайнапі, замість звичного уже попереднього збору коштів на обладнання і приміщення.
Читайте: Burning Man 2020 стартував онлайн: все ті ж танці, семінари та блукання
Телебачення Торонто транслювало весь ефірний час фесту – цілих два дні, а Майкл Щур став ведучим у київській студії, що неабияк потішило глядачів і команду.
Львівський культурний менеджер і трегер Ляна Мицько спілкувалася із київської студії. Загалом під час проекту майже всі організатори хоч раз перетнулися на просторах літнього Українського чілу та на робочих майданчиках фестивалів.
– Ми не лише втілити проекти на місці, дроблячи концерти в неочікуваних місцях та ситуаціях, але і об’єднали наші досвіди в один великий локомотив, – зазначила Ляна Мицько.
За її словами, у маленькі дворики Вінниці волокли контрабаси і цілі барабанні установки, ставили рештування, на центральних вулицях збиралися люди, з’явився новий мурал відомого художника, організатора ленд-арт фестів і куратора візуальних програм Олександра Нікітюка.
Вінницький організатор Богдан Богрин говорить, що запам’ятався момент пошуку автівки Lanos на єврономерах. Була ідея купити бляху та розіграти її у прямому ефірі серед наших глядачів, проте ідею не вдалось реалізувати.
Програму склали не тільки музичні лайви звідусіль, а і круті танцювальні перформанси, перегляд кінострічки, мультфільми українського автора.
– Критеріїв приєднання до потягу немає, цим нам і подобається Intercity Live – не треба бути зіркою, щоб туди потрапити. Треба бути не таким як решта – ми відповідаємо за локальних митців Хмельницької області, тому дивимось і шукаємо, що тут є на наш погляд цікавого та знакового для нашого регіону, – зазначає культурний менеджер Андрій Зоїн.
За словами Зоїна, цінність цього формату у тому, що він є інклюзивним – ти можеш бути ким завгодно та жити де завгодно. Варто бути оригінальним, цікавим та активним.
Для танцювальних перформансів у Вінниці був запрошений хореограф Гліб Зєльгіа, але учасниками стали абсолютно усі, хто був поруч.
– Організація такого фесту, це специфічна задача. Перше – онлайн-трансляція, здатність її організувати. Друге – контент і можливості самостійно або у колабі його створити, чи знайти. Три – пошук мотивованих та кваліфікованих партнерів у інших містах. Чотири – пошук цікавих локацій у власному місті, які все ще потрібні, аби вийти онлайн. П’яте – події в оффлайні і їхня трансляція, – говорить культурний менеджер Олександра Венславовська.
Культурний менеджер PR&Communication у Контрабас Промо Катерина Войчук розповіла про топ-3 моменти з організації фестивалю.
– Мої топ-3 моменти із організації четвертого фесту – підготовка виступу ХЗВ. Вони вперше у житті стали на сапи, а через годину після цього повинні були на них запливти у кадр. Їхня сцена була прямо у Дніпрі, грали вони по коліна у воді. Врешті, стати на ноги безпечно не виходило, тому заплисти в кадр Вові та Альберту допомагали асистенти.
Також за словами Катерини Войчук, їй запам’ятався процес створення візуальних матеріалів та співпраця з Торонто, зокрема з Романом Вінтонівим.
Під час пандемії коронавірусу шоу-бізнес найбільше відчув зміни та обмеження. Як карантин змінив творчу індустрію щодо роботи і які збитки понесли артисти через відміну фестивалів, концертів та різноманітних заходів розповіли Фактам ICTV зірки.