Через підтримку та розпалювання ненависті низка світових корпорацій відмовиться від реклами у соцмережах.
Зокрема, критики звинуватили Facebook в неконтрольованому, подекуди оманливому вмісті контенту.
Таким чином акціонери компаній висловлюють підтримку протестів проти расизму та дискримінації.
Читайте: Не має часових обмежень: Facebook запустив конкурента Zoom
Відомі компанії, що приєдналися до бойкоту Facebook:
- Starbucks Corp;
- Unilever Plc;
- Coca-Cola Co;
- Honda Motor Co;
- PepsiCo;
- The North Face;
- Viber.
Лише за одну добу після відмови від рекламної співпраці генеральний директор Facebook Марк Цукерберг втратив більш як $7 млрд.
Він заявив, що компанія обов’язково змінить свою політику та заборонить використання “мови ненависті” у рекламних оголошеннях. Питання про бойкот Цукерберг коментувати відмовився.
Протягом останнього тижня майже 10 компаній приєдналося до акції #StopHateForProfit (Зупиніть ненависть заради прибутку). Підтримка такої ідеї означає призупинення усіх витрат на рекламу у Facebook.
Таким чином у суспільстві активізуються зусилля проти дезінформації, вважають власники компаній.