Розпалює ненависть: світові компанії відмовляються від реклами у Facebook

Наташа Тарчевська випускова редакторка YouTube-каналів ICTV, Fakty ICTV, Вікна-новини
Розпалює ненависть: світові компанії відмовляються від реклами у Facebook

Через підтримку та розпалювання ненависті низка світових корпорацій відмовиться від реклами у соцмережах.

Зокрема, критики звинуватили Facebook в неконтрольованому, подекуди оманливому вмісті контенту.

Таким чином акціонери компаній висловлюють підтримку протестів проти расизму та дискримінації.

Читайте: Не має часових обмежень: Facebook запустив конкурента Zoom

Відомі компанії, що приєдналися до бойкоту Facebook:

  • Starbucks Corp;
  • Unilever Plc;
  • Coca-Cola Co;
  • Honda Motor Co;
  • PepsiCo;
  • The North Face;
  • Viber.

Лише за одну добу після відмови від рекламної співпраці генеральний директор Facebook Марк Цукерберг втратив більш як $7 млрд.

Він заявив, що компанія обов’язково змінить свою політику та заборонить використання “мови ненависті” у рекламних оголошеннях. Питання про бойкот Цукерберг коментувати відмовився.

Протягом останнього тижня майже 10 компаній приєдналося до акції #StopHateForProfit (Зупиніть ненависть заради прибутку). Підтримка такої ідеї означає призупинення усіх витрат на рекламу у Facebook.

Таким чином у суспільстві активізуються зусилля проти дезінформації, вважають власники компаній.

Categories: Інтернет