$10 лише за вхід? Що відомо про секретний Clubhouse та як туди потрапити

Євгенія Шапоренко журналіст, випусковий редактор YouTube-каналу Факти ICTV
$10 лише за вхід? Що відомо про секретний Clubhouse та як туди потрапити

У світі стрімко набуває популярності нова і поки що закрита соціальна мережа Clubhouse. Що про неї відомо, навіщо потрібні інвайти, а також до чого тут Ілон Маск – спеціально для бумерів і не тільки, пояснюють Факти ICTV.

Що таке Clubhouse

Clubhouse (Клабхаус) – це соціальна мережа, побудована на голосовому спілкуванні. Застосунок запустили лише у 2020 році. Якщо компанію станом на грудень 2020 року оцінювали в $100 млн, то вже наприкінці січня 2021-го її вартість злетіла до $1 млрд.

У грудні 2020 року застосунок мав уже 600 тис. користувачів, а у лютому 2021-го кількість зареєстрованих користувачів зросла до 2 млн.

До слова, наразі розробники пропонують завантажити застосунок (користуватися ви ним просто все одно не зможете) тільки на базу IOS. Версію для Android обіцяють доопрацювати пізніше.

Чому Clubhouse залишається закритою соцмережею – пояснення від творців

У блозі Clubhouse від 10 липня 2020 року розробники програми докладно пояснили, чому їхня соціальна мережа досі залишається закритою для більшості користувачів.

Двоє співробітників лише хотіли створити застосунок, а бета-версію протестувати разом з друзями.

– Нашою метою було зібрати відгуки, непомітно виконати ітерацію та не піднімати зайвого галасу, доки ми не відчуємо, що продукт готовий, – йдеться у заяві розробників.

Однак зробити це тихо у них не вийшло, і звістка про новий і секретний застосунок одразу розлетілася світом.

– Ми створюємо Clubhouse  для всіх і намагаємося зробити його доступним для всього світу якомога швидше. Він не призначений для ексклюзивності. Ми просто ще не готові випустити загальнодоступну версію. На це є дві причини, – зазначили творці.

По-перше, розробники бояться, що через різкий наплив користувачів застосунок не витримає і зламається. А по-друге, над його створенням працює маленька команда, яка просто не встигає його доопрацювати у дуже стислі строки.

Ще в липні 2020 року над його створенням працювало лише двоє співробітників.

– Ба більше, у нас четверо маленьких дітей, які стрибають на клавіатурі, доки ми друкуємо! – зазначають розробники.

Секрет популярності Clubhouse

Перша значна хвиля популярності Clubhouse почалася завдяки двом німецьким ведучим подкастів Філіпу Клекнеру та Філіпу Глеклеру. Вони запустили ланцюжок запрошень (про цю функцію прочитаєте нижче. – Ред.) через групу у Telegram, щоб поширити застосунок серед політиків і журналістів.

Ну і куди в ХХІ столітті без Ілона Маска? Саме він на початку лютого 2021 року викликав бурю інтересу до Clubhouse серед користувачів мережі.

Спершу він про застосунок заговорив на одному з інтерв’ю, а потім навіть написав у Twitter, що хотів би у Clubhouse поспілкуватися з кремлівським лідером Володимиром Путіним.

Прес-секретар Путіна Дмитро Пєсков заявив, що кремлівський лідер не користується соцмережами, але пропозицію вважає цікавою.

– Загалом, це, безумовно, дуже цікава пропозиція. Але нам потрібно якось зрозуміти, що мається на увазі, що пропонується. Тому спочатку перевіримо все це, а потім будемо реагувати, – заявив Пєсков.

Однак чи вийде у нього це – залишається питанням. Так, один із головних російських пропагандистів Володимир Соловйов недовго протримався у соцмережі. На його акаунт масово скаржилися користувачі, тому Соловйов одразу отримав бан.

Ймовірна дочка Путіна в Clubhouse

Не так давно на Проекті вийшло розслідування, в якому йшлося, що ймовірною дочкою президента РФ Володимира Путіна є Луїза Розова. Свого часу Кремль заперечував цю інформацію.

Напередодні дівчина поспілкувалася з журналістом Андрієм Захаровим в Clubhouse. Цікаво, що вона категорично відмовилася відповідати на головне запитання: Чи справді вона дочка Путіна? З яких міркувань вона це зробила, нам залишається тільки здогадуватися.

Під час розмови Луїза розповіла, що абсолютно не цікавиться політикою і новинами. Вона живе в своєму арт-світі і присвячує весь вільний час моді. Відомо, що в Луїза живе та навчається у Санкт-Петербурзі.

– Я ніколи не намагалася популяризувати себе. Почуваюся чудово, можете за мене не переживати. Я далека від політики, роблю те, що мені подобається, займаюся модою, – зазначила Луїза.

Як потрапити у Clubhouse

Скористатися Clubhouse поки що можуть тільки ті користувачі, які мають інвайт (запрошення. – Ред.) від уже авторизованого користувача.

Крім того, Clubhouse доступний для завантаження лише користувачам iPhone.

  • Завантажуємо і встановлюємо застосунок.
  • Натискаємо на кнопку Have an invite text? Sign in.
  • Водимо номер свого телефону і натискаємо на кнопку Next.
  • Далі потрібно ввести код підтвердження.
  • Потім потрібно прописати свої ім’я, прізвище та нікнейм.

Далі ви можете спілкуватися у так званих кімнатах – голосових чатах. В одному чаті може бути не більше за 5 тис. користувачів. Слухати кімнати може будь-який користувач, проте якщо ви хочете взяти участь у розмові, то потрібно натиснути кнопку Підняти руку, і тільки тоді організатор бесіди може дозволити вам висловитися.

Шахраї у тренді – як торгують у мережі запрошеннями

Попит на трендовий продукт – інвайти – зріс разом з популярністю Clubhouse.

Заповзятливі українські користувачі вже почали пропонувати наївним юзерам у мережі запрошення в Clubhouse за символічні $10.

Важливо! Ніхто не гарантує вам доступ до застосунку у такий спосіб, адже на тому боці екрана може перебувати шахрай.

Цукерберг та Clubhouse

Categories: Інтернет