За 19 останніх років світ спостерігав злети і падіння знаменитих брендів.
Згідно з дослідженням Interbrand, у 2000 році найдорожчим брендом була Coca-Сola. У 2018 ситуація повернулася так, що його посунули гіганти Google і Apple.
Також вражає стрибок Amazon, який у 2014 замикав топ-15 найдорожчих брендів світу, а за підсумками 2018 розташувався вже в трійці лідерів прямо під Apple і Google.
У 6-хвилинному ролику також відображено захід бренду Nokia.
Читайте: Apple готує гнучкий iPhone – перші зображення новинки
Консалтингове агенство спиралося на на дані: Thomson Reuters – для фінансової інформації; Global Data – для споживчої інформації та цінності брендів; Infegy – для аналізу соцмереж.
До слова, в 2018 вартість компанії Amazon досягла $1 трлн.
Фото: pressureua