Про це пише De Zeen.
Випуск приурочений до 90-річчя системи берлінського транспорту. Всього фірма випустила 500 пар взуття.
Продажі почалися 16 січня.
На кросівках є вставки кольору сидінь берлінського транспорту.
За словами директора Adidas Originals, таким чином компанія вирішила “висловити вдячність” берлінській міській культурі.
– Місто і його мешканці повністю формують бренд і його концепцію. Я впевнений, що Берлін відіграв особливу роль у формуванні міської культури, – сказав він.
Кросівки з квитком коштують €180, річний проїзний в Берліні коштує €761. Квиток діє до кінця 2018 рік в метро, трамваях, автобусах і поромах.
Читайте: Уггі та сандалі: 2 в 1
Головна умова — кросівки повинні бути надіті на пасажира, якщо нести їх в рукахі або коробці, вони не спрацюють.
У черзі зібралося 550 осіб, багато з них чекали з суботи, їх перерахували і занесли в список.
Пізніше людей перерахували і тих, хто не відгукнувся, виключили зі списку.
Очевидці розповіли, що багато хто в черзі розгорнув на вулиці намети і переносні столики.
Нагадаємо, компанія Nike випустила кросівки Hyperadapt 1.0, які оснащені автоматичною шнурівкою.