Електричний транспорт став характерною рисою пейзажу європейських мегаполісів. Електроскутери, сегвеї, самокати, моноколеса – сучасні засоби пересування на будь-який смак. І якщо у байкерів жага до швидкості, то тут – до маневрів та мобільності.
Наприклад, у моноколес плюси очевидні: не стоїш у пробках, вільно заходиш у метро – фактично, як телепорт містом.
Читайте: Чи можна водити електротранспорт без прав і що загрожує
Ще одна новинка – мінісегвей. Явно легший та безпечніший. 40 км/год для деяких сміливців – це зовсім не межа, та очевидно, що моноколесо – річ на любителя. А от що знайоме кожному ще з дитинства – це самокат. Тільки вже електричний. Електросамокат може бути швидшим за велосипед, але займає значно менше місця. З ним вас запустять в магазин, він не заважатиме в метро.
Електротранспорт в Україні: плюси і мінуси
Здавалось би, ідеальний девайс, та є одне але – не дружить з бордюрами. А їх в українських містах просто мільйони. І якщо з’їхати ще якось можна, то застрибнути – зась. От і доводиться їздити по проїжджій частині. І виходить, що водій електросамокату – повноцінний учасник дорожнього руху. А тут треба і правила знати, і сигнали подавати.
В управлінні патрульної поліції визнають: цей транспорт в Україні поки і дійсно не підпадає під жодне визначення. А відтак і правил, обмежень та відповідальності для них також немає. Фактично – де хочеш там і їздиш.
До слова, Факти ICTV розповідали про те, що президент Естонії подарувала Зеленському електровелосипед.