Співзасновник і гендиректор сервісу бронювання готелів Сем Шенк озвучив найпоширеніші помилки туристів під час реєстрації заїзду в готель і виїзду з нього. Поради особливо знадобляться тим, хто планує найближчим часом відпустку.
За його словами, в першу чергу необхідно:
- Заздалегідь уточнювати у співробітників об’єкта розміщення інформацію про курортні збори. Наприклад, про те, чи включені вони в вартість номера.
- Варто заздалегідь подбати про можливість раннього заїзду або пізнього виїзду. У протилежному випадку з вас стягнуть додаткову плату.
- Пам’ятати про власний комфорт і цікавитися, наскільки кімната далеко від ліфта, на якому вона поверсі, з вікном на тиху вулицю або двір;
- Звертати увагу, що за підвищення класу обслуговування ви можете переплатити;
- Надавати діючу контактну інформацію. Це стане у нагоді, коли вас або надурять, або стягнуть додатковий кошт, це зіграє на руку. В протилежному випадку – з вами не зможуть зв’язатися.
- Давайте чайові обслуговуючому персоналу. Таким чином ви проявляєте повагу і, в залежності від країни, де ви зупинились, не порушуєте закон.
- Остання, найважливіша порада – не забувайте свої речі в готелі.
Дотримання цих правил допоможе вам з комфортом і впевненістю відпочивати в різних куточках світу навіть в такі важкі часи.
Ми також дізналися про особливості відпочинку в Єгипті 2020 – які курорти готові приймати українців після карантину, скільки коштуватиме відпочинок і чи потрібно проходити обсервацію після повернення додому.