Співачка Тіна Кароль зізналася, що неодноразово стикалася з атаками на свою музику, коли її кліпи занижували в рейтингу через штучні дизлайки та негативні коментарі.
Виконавиця поміркувала, якою має бути конкуренція у шоубізнесі, щоби від цього вигравали всі – і музиканти, і слухачі.
Тіна Кароль про конкуренцію в шоубізнесі
Артистка закликала колег співпрацювати та конкурувати “на результат”, а не намагатися одне одного “валити”. Як приклад, Тіна навела взаємодію музикантів за кордоном, які не соромляться творити разом і не вбачають у цьому слабкість.
– Вони ніколи наодинці не сідають (писати пісні, – Ред.), вони постійно навалюють натовпом, і це нормально, – розповіла співачка про створення хітів у спільних сесіях.
Кароль пропонує українським артистам перейняти цей досвід та вести чесну боротьбу за місце в чартах, а не замовляти “тисячу дизлайків” чи негативні коментарі.
Крім того, артистка зазначила, що далеко не завжди музиканти позитивно реагують на пропозицію творчих колаборацій, що також дивує її.
Випадок з кліпом Kola
Нагадаємо, минулого літа співачка Kola скаржилася на заздрість від колег, які бояться конкуренції. Зокрема артистка заявила про труднощі просування своєї пісні Цілуй і кліпу для неї.
За словами виконавиці, вона не могла зі своєю роботою потрапити в тренди, адже її атакували колеги із шоубізу. Щоправда, імен Kola тоді не розкрила.
Згодом співачка зізналася, що її команді не вдалося знайти винних. Артистка припустила, що могла статися й технічна помилка.