Фото і відео логотипу Євробачення 2019 були опубліковані на офіційному сайті заходу.
Таке рішення – це наслідок девізу конкурсу – Дозволь собі мріяти (Dare to Dream). Логотип складається з трьох трикутників, які пов’язані один з одним і формують золоту зірку.
– Коли трикутники з’єднуються і об’єднуються, вони стають новим єдиним цілим, що відображає нескінченне зоряне небо, оскільки зірки майбутнього зберуться разом у Тель-Авіві на пісенний конкурс Євробачення 2019 року, – пояснили значення логотипу його творці.
Читайте: Євробачення 2019: 42 країни підтвердили участь
Нагадаємо, що нацвідбір на Євробачення 2019 стартує 9 лютого 2019 року. Оцінювати виступи учасників разом із телеглядачами у прямому ефірі, як і у минулому році, будуть Джамала, Андрій Данилко та Євген Філатов.
Фото, відео: eurovision.tv