Купити техніку в інтернет-магазині – це дуже зручно, швидко, а ціни часто на кілька тисяч вигідніше, ніж в звичайному магазині.
Але в таких магазинах завжди є підступ, а саме продаж неліцензованого товару. Повернути техніку в разі поломки буде не так вже й просто.
Глядач Ранку у Великому місті потрапив в таку ситуацію. Він придбав телевізор за 11 тис. грн, але техніка виявилася поламаною, а назад магазин приймати відмовився.
Чоловік допустив ряд помилок, які коштували йому круглої суми.
Кур’єр доставив товар в квартиру і сказав, що три години його не варто включати через перепади температури.
Читайте:Вживана техніка з ЄС: як купити і на що звернути увагу
Покупець розписався, а кур’єр пішов. Але коли він включив телевізор, то виявив величезну чорну пляму в лівому кутку.
В магазині нібито провели експертизу і сказали, що покупець сам розбив телевізор, оскільки він отримав товар і розписався.
До того ж, покупцеві не видали фіскальний чек, а на техніці не було українського перекладу. Очевидно, що магазин здійснює продаж контрабанди. Це означає, що жоден сервісний центр не візьме техніку на ремонт.
Для того, щоб не втратити гроші і техніку, необхідно купувати товари в сертифікованих в Україні магазинах.
https://player.ictv.ua/embed/0b877e055ec73cbe97f3ba27d3f6e87643bcc66f68a88c36be4556b589464d4aРаніше Факти ICTV писали, які шахрайські методи використовують працівники сервісного центру, щоб змусити вас переплатити за роботу. Головне, звернутися в кілька сервісних центрів.