Ресторан для весілля: 12 питань, які допоможуть обрати

Валентина Летяк редакторка стрічки
Ресторан для весілля: 12 питань, які допоможуть обрати

Передусім, про вибір банкетного залу необхідно подумати заздалегіть – бажано за 3 місяці до весілля, а краще за півроку. Обговоривши приблизний бюджет, вибравши дату, можна приступати до пошуків вподобаного ресторану.

Так, це складно, і у багатьох виникає паніка, зважаючи на все різноманіття закладів, які є у місті. Заспокойтеся! Видихніть! Головне – у вас є час і наші поради.

Просто спокійно і послідовно задайте собі ці 12 питань, які точно допоможуть обрати ідеальне місце, яке сподобається і вам, і вашим гостям.

1. Чи зручно розташований ресторан?

Зазвичай не всі гості приїжджають до РАЦСу, а вже на сам банкет. Вони добираються самостійно – на автомобілі або громадському транспорті. А вночі їм ще належить роз’їхатися по домівках. Якщо ви збираєтеся замовити гостям таксі, з центру його вартість буде набагато нижчою, ніж за містом.

2. Чи є у ресторану парковка?

Це має значення, якщо частина ваших гостей приїжджає на своїх машинах.

3. Скільки людей вміщує банкетний зал?

Якщо адміністратор каже вам, що зал, наприклад, вміщує 40 осіб – не вірте йому на слово. Прийдіть до ресторану і переконайтеся самі, що там достатньо місця. Вашим гостям повинно бути комфортно, вільно і не душно. До того ж у залі потрібно буде танцювати, проводити конкурси і вітати молодят.

4. Яка буде сервіровка столу?

Красивим має бути все, аж до вилок і ложок на столах. Тому попросіть показати приклад сервірування і дізнайтеся, скільки офіціантів обслуговує банкет. Стандарт – 1 офіціант на 10 гостей.

5. Яке меню пропонує ресторан?

Як би вам не сподобався ресторан зовні, головне – це меню. Погано приготована, несмачна їжа не тільки зіпсує свято, але й шлунки ваших гостей.

6. Чи є зона для танців, для дітей і дивани для відпочинку?

Якщо на вашому весіллі буде одна молодь, в залі повинно бути достатньо місця для запальних танців. Якщо запрошено багато родичів, серед яких бабусі і дідусі, їм захочеться просто посидіти і помилуватися молодятами. Якщо ваші гості прийдуть з дітьми, малюкам потрібен куточок для ігор. Тобто банкетний зал повинен догодити всім.

7. Яка мінімальна ціна проведення банкету?

Це дуже індивідуальне питання. Багато залежить від кількості гостей і обраних в меню страв. На жаль, зазвичай саме ресторан – найдорожча частина весілля. Уточніть також, чи входить сюди оренда залу.

8. Які відгуки ви чули про цей ресторан?

Безумовно, довірити проведення весілля можна тільки тому ресторану, який подобається вам і вашим друзям. Почитайте відгуки в інтернеті, опитайте знайомих.

9. До котрої години можна проводити торжество?

Чи не виженуть всіх гостей після опівночі? Домовлятися про час закінчення торжества потрібно заздалегідь. Щоправда, хороші ресторани в будь-якому випадку нікого не залишать на вулиці і будуть обслуговувати свято до самого ранку.

10. Чи підійде інтер’єр ресторану для вашого весілля?

Напевно ви вже спланували, в якому стилі і в яких відтінках буде оформлене весілля. Адекватно оцініть, чи зможуть ваші задумки вписатися в інтер’єр того чи іншого банкетного залу.

Добре, якщо банкетний зал має традиційний світлий інтер’єр, класичні дивани і стільці приглушених темних або пастельних відтінків.

11. Чи можна принести свої алкогольні і безалкогольні напої?

Це важливий момент, якщо бюджет свята обмежений. Зазвичай така можливість надається тим молодятам, які замовили банкет на певну суму.

12. Чи надає ресторан бонуси і подарунки для молодят?

Приємно, коли ресторан не тільки організовує для вас чудове торжество, але й робить знижку або дарує подарунки, наприклад, у вигляді короваю або торта.

Важливі моменти

Уточніть наявність коркового збору і солодкого податку. Що це таке?

Корковий збір – обслуговування алкоголю, придбаного поза баром ресторану (привезеного з собою). Сюди найчастіше входить зберігання та охолодження, подача на стіл, розлив. Береться з кожної пляшки або з кожного гостя.

Солодкий податок – плата за обслуговування весільного торта (винос, нарізка, подача).

Вирішіть питання з дозволом на запускання салюту або небесних ліхтариків та інші моменти, пов’язані з роботою тамади, діджея, декораторів – тобто людей, від яких залежить атмосфера свята.

Читайте: Парубоцька вечірка перед весіллям: як провести і що подарувати

Раніше Факти ICTV писали про те, як обрати тамаду на весілля.

Фотоdreamstime.compixabay.com

Categories: Лайфхаки