Компанія Rolls-Royce вирішила наочно продемонструвати шумоізоляційні характеристики свого седана. Адже в обробці використовувалося 130 кг звукоізоляційних матеріалів, а навколо пасажирів створений тривимірний ефект ідеального кокона.
Читайте: Ексклюзивний Rolls-Royce провалився під асфальт у Китаї
Так, за сюжетом рекламного ролика салон нового Phantom перетворюється в якусь подобу звукозаписної студії, в якій репер Skepta і його напарник записують музичний трек, пише The Sun.
Весь цей час автомобіль безшумно пересувається по дорогах Швейцарії, поки музиканти працюють, сидячи на задньому сидінні Phantom.
Але довго на телебаченні реклама не протрималася. Як зазначає видання, багато хто помітив, що пасажири розкішного седана не були пристебнуті ременями безпеки. При цьому правила дорожнього руху Швейцарії зобов’язують пристібатися всіх, хто знаходиться у салоні автомо.
У підсумку, Rolls-Royce був змушений відкликати відео, крім того – ролик був видалений з офіційного YouTube-каналу марки.
Нагадаємо, які авто найбезпечніші.