У “друга” не завжди краще
По-перше, ваші інтереси не тільки не збігаються, але повністю протилежні: один хоче продати дорожче, інший – купити подешевше. По-друге, багато покупців соромляться з пристрастю оглядати машину друга або родича (“не чужі люди, я ж йому довіряю!”), а ставши власниками, виявляють серйозні дефекти.
“Бонуси” в останню чергу
Одна з найпоширеніших помилок – вибір за кольором кузова або наявності додаткових аксесуарів (магнітоли, фаркопа, “кенгурятника”). Головний критерій – стан основних агрегатів, адже знайти справний старий автомобіль набагато складніше, ніж старий фаркоп або “кенгурятник”.
Хоч і чиста, але не нова
Свіжовимитий двигун виглядає підозріло: нерідко так хочуть замаскувати сильне протікання масла.
Не відходячи від багажника, заглянемо у вихлопну трубу. Сліди масла або оксамитової сажі на її зрізі або бампері – погана ознака. Значить, двигун зношений або розрегульований. Але основну увагу кузову – його ремонт дорожчий.
На оглядини візьміть невеликий магніт. Він допоможе дізнатися, якої товщини емаль на кузові і чи є під нею шпаклівка.
Заглянувши під капот, обов’язково перевірте стан впускного тракту – не чи не розколотий корпус повітряного фільтра, чи цілий шланг – чимало машин їздить із незатянутими хомутами і гвинтами корпусу.
Читайте: Електромобілі в Україні можуть здешевшати удвічі
Документи видадуть
Основний документ – паспорт транспортного засобу (ПТС). За ПТС можна дізнатися, чи належав автомобіль юридичній особі і чи не занадто часто змінювалися власники, особливо останнім часом (тоді напевно скоро розкриють серйозні проблеми!).
Можна “катувати” продавця
Нерідко продавець сам “проколюється”. Наприклад, в оголошенні часто вказують, що машина “літньої експлуатації, гаражного зберігання”, а на питання про ранковий пуск відповідають: “Стартер – звір, в будь-який мороз заводиться з півоберту!”.
До речі, якщо ви ще не встигли підготувати свій автомобіль до весни– радимо зробити це за нашими порадами.
За матеріалами: MysloНовости