Тест-драйв Volvo XC40: що в салоні та як їде українськими дорогами

Олег Авєрін журналіст
Тест-драйв Volvo XC40: що в салоні та як їде українськими дорогами

У нас на тест-драйві побував кросовер Volvo XC40, а саме плагін-гібридна модель з повною назвою Volvo XC40 T5 Recharge Twin Engine у версії R-Design.

Із назви стає зрозуміло, що нічого не зрозуміло, тож ми вирішили розібратися в деяких нюансах.

Скільки коштує Volvo XC40 Recharge?

Почнемо явно не з козирів Volvo XC40 Recharge – ціна. Вартість тестового автомобіля становить приблизно €57 тис. (приблизно $68 тис.) Ціна одразу викликає певні очікування як від зовнішнього вигляду, так і від начинки самого автомобіля.

Volvo XC40 T5 Recharge Twin Engine – це версія плагін-гібрида з турбобензиновим двигуном об’ємом 1,5 л, електромотором, батареєю і приводом на передню вісь. У нас в розпорядженні була комплектація R-Design із додатковими опціями.

На тлі вартості тестового автомобіля дуже конкурентними стають ті самі Volvo XC40, але у звичайному виконанні (не плагін-гібриди). Наприклад, Volvo XC40 (турбобензиновий, 2,0 л, 8-АКПП, повний привід, комплектація R-Design) обійдеться вам приблизно в $51,1 тис. Якщо копнути ще глибше, то ви можете знайти і більш доступні версії Volvo XC40 за $39 тис. (бензиновий, 1,5 л, 8-АКПП, передній привід, комплектація Momentum).

Volvo XC40 Recharge у стилі лагом

Ну що ж, ми почнемо зі шведського поняття лагом, яке щільно перетинається з концепцією Volvo XC40, а на десерт розберемося з плагін-гібридною технологією і з усім, що з цього випливає.

Лагом – шведська філософія, суть якої криється в помірному стилі життя і відмові від усього надмірного. Якщо простими словами, то згідно з цією концепцією всього повинно бути в міру, але не більше. Ніякої мішури, надмірності та екстриму. Лагом – саме стільки, скільки потрібно.

Яскравим прикладом лагому є шведська компанія IKEA. У дизайні все просто, нічого зайвого, а ставка зроблена на практичність.

Якщо говорити про Volvo, то, як на мене, це ще один яскравий приклад лагому.

Volvo XC40 Recharge – компактний кросовер, який абсолютно не виділяється в автомобільному потоці. Простий і непомітний дизайн, немає нічого зайвого і все збалансовано. Коротше – типовий лагом, але в Україні один тільки шильдик Volvo викликає певне відчуття чогось дорогого й солідного. Загалом лагом, тільки по-українськи.

Сюди ж варто додати і те, що Volvo XC40 Recharge є плагін-гібридом. Еко – економія та екологія. Тут все так само в дусі шведів і їхньої філософії.

Що в салоні Volvo XC40 Recharge?

Сівши за кермо, оглянувши інтер’єр шведа і налаштувавши автомобіль під себе, вже починаєш помічати прекрасну підгонку деталей, якість складання, але аж ніяк не бюджетні матеріали.

У салоні усе в дусі лагому. Так, тумбочок IKEA тут немає, але загалом, я думаю, сенс ви зрозуміли. Всього в міру і нічого зайвого.

Виконано все в суворому шведському стилі, який комусь може здатися навіть занадто нудним, а хтось, навпаки, буде в захваті, що око нічого не ріже. Все в чорно-сірих тонах, лаконічно, стримано та практично. Складно зрозуміти рішення з дверними картами. Вони обшиті чимось схожим на матеріал, яким зазвичай обшивають підлогу в салоні авто та у багажнику. У Volvo запевняють, що це екоматеріал і все на благо екології, але в автомобілі за €57 тис. це рішення виглядає дуже дивно.

Панель приладів повністю цифрова і є можливість змінювати стилі відображення інформації.

Вертикальний мультимедійний дисплей розбитий на блоки, які можна варіювати між собою і керувати системами автомобіля. Повітроводи також орієнтовані вертикально, що нібито доповнює мультимедійний планшет. Є камери кругового огляду, мультимедіа підтримує Apple CarPlay, Android Auto і є функція бездротової зарядки телефону.

Передні сидіння оснащені підігрівом та електрорегулюваннями, є пам’ять положення водійського крісла, підігрів керма і прекрасна аудіосистема Harman Kardon.

Місця в салоні цілком достатньо, а сам простір використано дуже раціонально. Є підсклянники, місткі ніші в дверних картах і кишені в спинках передніх сидінь.

Другий ряд сидінь не обділений опціями. І тут є підігрів сидінь, підлокітник із підсклянниками і USB-порти.

Об’єм багажника становить 460 л. Якщо говорити мовою лагому – цього достатньо.

Як їде Volvo XC40 Recharge українськими дорогами?

Те, що перед вами плагін-гібрид, можна помітити за наявністю люка зарядки на передньому лівому крилі Volvo XC40.

Тепер трохи про те, з чого складається плагін-гібрид Volvo XC40 .

У нашому розпорядженні турбований бензиновий двигун об’ємом 1,5 л, електромотор, батарея і роботизована 7-АКПП. Привід – передній. Оскільки у нас версія плагін-гібрид, то батарею можна заряджати від електромережі і в процесі поїздки від ДВЗ.

Сумарна потужність силової установки 262 к.с. і 425 Нм. Це вражає навіть на слух, що вже говорити під час їзди! Volvo XC40 Recharge дуже бадьорий на старті, і часом навіть не очікуєш такого підхоплення від нього. Динаміка вразила, дуже спритний автомобіль.

Тепер про найголовніше – запас ходу на електротязі та витрати палива. Ємність батареї становить 10,7 кВтг, що дає змогу проїхати близько 50 км виключно на електротязі в режимі Pure.

Якщо постійно заряджати батарею від мережі і використовувати режим Hybrid, який передбачає залучення ДВЗ, то можна домогтися витрати палива 2,5 л на 100 км.

Якщо ж не особливо перейматися з приводу заряду батареї і гарненько навалювати в режимі Power, то витрата палива становитиме близько 8-8,5 л на 100 км.

У всьому іншому Volvo XC40 Recharge – звичайний міський кросовер із кліренсом 200 мм.

Підвіска пружна, збита і не викликала у мене жодних запитань. Сподобалася шумоізоляція і рівень комфорту в салоні. На наших дорогах Volvo XC40 Recharge тримається гідно і цілком спокійно долає їхні вади.

Підсумки

Volvo XC40 T5 Recharge Twin Engine – збалансований компактний кросовер, в ньому є все необхідне і немає нічого зайвого. Це автомобіль у стилі лагом, хіба що його ціна повністю випадає з цієї концепції.

Вирішувати, як завжди, вам.

Categories: Авто