Тест-драйв Subaru Forester Sport: вірний традиціям

Олег Авєрін журналіст
Тест-драйв Subaru Forester Sport: вірний традиціям

На тест-драйві у нас побував кросовер Subaru Forester п’ятого покоління у версії Sport.

Щоправда, новинкою цю модель вже не назвеш, адже ще у 2023 році в Лос-Анджелесі презентували шосту генерацію Subaru Forester. Проте маємо що маємо, і в українських автосалонах наразі ще продаються Subaru Forester попереднього покоління.

Тож нумо дізнаватися, який вигляд має, що пропонує в салоні та скільки коштує Subaru Forester Sport в Україні.

Дизайн Subaru Forester Sport

Subaru Forester має традиційний, доволі стриманий зовнішній вигляд, проте цю дещо сіру картину розбавляють помаранчеві акценти, якими оздоблена саме версія Sport. Також варто відзначити й передню частину, особливо оптику, яку дещо видозмінили під час останнього оновлення.

Словом, дизайн загалом звичний, можна сказати, що у певному сенсі дещо заїжджений, проте не надто застарілий.

Салон Subaru Forester Sport

В інтер’єрі Subaru Forester Sport теж є помаранчеві вставки та шви, які розбавляють загальну дещо сіру картину салону.

І ось якщо екстер’єр я сміливо можу назвати традиційним, то салон п’ятого покоління вже не зовсім йде у ногу з часом у певних моментах, як мінімум.

Якщо говорити про сучасність, то я прогортав фото салону з попереднього тесту Subaru Forester у 2019 році і особливих змін не побачив.

Кермо в стилі Subaru з чималою кількістю кнопок, проте до нього швидко звикаєш.

Панель приладів аналогова з невеличким дисплеєм бортового комп’ютера посередині.

Дисплеїв всього три – на приладовій панелі, на торпедо і 8-дюймовий на центральній консолі.

Дисплей на торпедо відображає дані допоміжних систем, клімату і картинку з камери в правому дзеркалі заднього виду.

Мультимедійний екран видає якісну картинку, питань не виникало, проте розмір його дещо замалий, як на мене.

На ньому ви знайдете керування навігацією, туди виводиться картинка камери заднього виду, також система підтримує Apple Car Play і Android Auto.

Клімат-контроль двозональний з керуванням фізичними кнопками. Є підігрів сидінь з класичними кнопками, дизайн яких теж вже варто було б зробити більш сучасним.

Словом, кнопок тут чимало, як і екранів, що в сукупності потребує часу до звикання та інколи плутає, особливо коли ти за кермом.

Позаду простоту чимало, є підігрів сидінь, а спинка дивану регулюється за кутом нахилу. Тут нічого не змінилося, але й чи потрібно щось міняти, коли тут все чудово.

Другий ряд сидінь складається у співвідношенні 60/40, максимальний корисний об’єм багажного відсіку становить 1 775 л. Номінальний об’єм багажника — 505 л.

Техніка Subaru Forester Sport

Subaru Forester Sport оснащений тим самим, що й раніше, бензиновим, атмосферним, опозитним двигуном об’ємом 2,5 л (184 к. с./ 239 Нм).

У парі з мотором працює той самий варіатор Lineatronic, у вашому розпорядженні постійний повний привід з системою X-Mode.

Словом, тут все знайомо та без змін. Двигун має достатній запас потужності, в парі з варіатором працює злагоджено, проте акустично ви все ж відчуватимете особливості гулу CVT у салоні. Витрати палива в змішаному циклі становлять близько 8-8,5 л на 100 км.

Ну, і вишенька на торті, симетричний повний привід X-Mode, який дозволяє дуже впевнено почуватись поза асфальтом, в умовах зими, бруду та навіть бездоріжжя. Звісно, все в межах розумного, проте більшість кросоверів пастимуть задніх, коли виїдуть за межі твердого покриття.

Додамо сюди ще й доволі комфортну підвіску, яка чудово відпрацьовує недоліки покриття, що відчувається на наших дорогах.

Варто відзначити й комплекс систем безпеки EyeSight.

Він охоплює передаварійне керування гальмуванням, передаварійне керування дросельною заслінкою, адаптивний круїз-контроль з сигналом про рушання автомобіля попереду, утримання в центрі смуги, попередження про перетинання дорожньої розмітки та автономне керування кермом у надзвичайних ситуаціях.

Скільки коштує Subaru Forester

Базова версія Subaru Forester Active з 2,0-л двигуном коштує 1 413 500 грн.

Наступною йде версія Subaru Forester Touring з 2,0-л двигуном, яка коштує 1 649 600 грн.

Версія Subaru Forester Sport з 2,5-л двигуном коштує 1 790 500 грн, а максимальна та найдорожча комплектація Premium вартує 1 870 700 грн.

Ціни вказані на нові авто 2025 року виробництва.

Підсумки

Subaru Forester п’ятого покоління – яскравий представник старої школи кросоверів. Так, це не про найсучасніший дизайн та інтер’єр, проте це про той самий симетричний повний привід та впевненість в русі, які доповнені системами та асистентами з безпеки.

Чи вартує він уваги, вирішувати, як завжди вам.

Categories: Авто