Тест-драйв Renault Taliant: чим замінили Renault Logan

Олег Авєрін журналіст
Тест-драйв Renault Taliant: чим замінили Renault Logan

У нас на тест-драйві побував бюджетний седан Renault Taliant, який прийшов на заміну популярній моделі Renault Logan.

Тут варто зробити ремарку, що сама модель Logan залишилася на європейському ринку під брендом Dacia, а ось у нас відтепер буде лише із назвою Taliant.

Нумо дізнаватися, що собою являє Renault Taliant, чим відрізняється від попередника Logan та скільки коштує в Україні.

Дизайн Renault Taliant

Renault Taliant вигідно відрізняється від попередника дещо більшими габаритами та виразнішим екстер’єром.

Taliant став довшим (на 5 см), ширшим (на 11,5 см), а також у нього збільшилася колісна база (на 15 мм). Водночас авто тепер трохи нижче від попередника (на 16 мм).

Силуетом і формою кузова він радше походить на старшого брата Renault Megane у кузові седан.

Новинка сучасніша, привабливіша, проте без претензій на щось більше, ніж Renault Logan. У деталях читається економія, проте це логічно, коли ціна в пріоритеті.

Бюджетна оптика, оголений метал замість підкрилків під арками та паркувальні датчики не в колір кузова – все це про Renault Taliant.

Загалом дизайн цілком сучасний, із присмаком економії, проте з цим можна змиритися, якщо подивитися на цінник, але про нього пізніше.

Салон Renault Taliant

Інтер’єр Renault Taliant, попри бюджетні матеріали та здебільшого спрощені технологічні рішення, має збалансований і свіжий вигляд.

Панель приладів аналогова, і складається відтепер із двох колодязів та невеличкого дисплея бортового комп’ютера поміж ними.

Кермо візуально не змінилося, як і підкермовий кластер керування мультимедійною системою.

А ось 8-дюймовий екран мультимедійної системи повністю новий, тож він височіє над торпедо.

Меню доволі просте в користуванні, без якоїсь феноменальної графіки, проте запитань до його роботи не виникало.

Єдиний нюанс, до якого доведеться дещо звикати, то це невеличка затримка увімкнення зображення камери заднього огляду. Це не критично, проте відчутно в умовах міста, коли необхідно швидко розвернутися у вузькому дворику.

Система підтримує Apple CarPlay та Android Auto, попереду є лише один порт USB 2.0 і він розміщений ліворуч від екрана. Там можна розмістити й оригінальний тримач для смартфона.

Салон декорований сітчастими вставками з тканини на торпедо та дверних картах, які розбавляє ненав’язлива глянцева вставка під мультимедіа.

Панель керування клімат-контролем уже знайома нам з інших моделей Renault. Це три селектори з інтегрованими екранами, які легко читаються, логічно перемикаються та загалом є вдалим рішенням. Клімат-контроль є, а ось підігріву сидінь немає, навіть у топовій версії.

Також для водія є відкидний підлокітник із невеличкою нішею.

Посадка водія доволі висока, що разом з лінією вітрового скла та похилими передніми стійками створюють враження, що попереду наче бракує місця над головою. Це якщо порівнювати з попереднім Renault Logan, дах якого мав іншу форму та й сам він був трохи вищим.

Позаду доволі просторо, місця вдосталь для голови та ніг, а також відзначу вдале рішення з розкладним столиком у передніх сидіннях.

Єдина річ, яка для мене була загадкою позаду – плафон повторювача стоп-сигналу, який затуляє значну частину скла та зменшує видимість у дзеркалі заднього огляду.

Багажник доволі великий – 510 л. Тут все просто й бюджетно, проте достатньо багато місця для багажу, а задній ряд сидінь складається у співвідношенні 60/40.

Під фальшпідлогою розташовані докатка та інструмент.

Як їде Renault Taliant

У нас на тест-драйві побував Renault Taliant з турбобензиновим 1.0-літровим двигуном (100 к.с./142 Нм) і варіатором X-Tronic CVT, або з 5-МКПП.

Це єдиний варіант двигуна на сьогодні, тож про дизельну чи будь-який іншу версію Renault Logan/Taliant наразі можна забути.

Трициліндровий двигун працює у характерному для нього стилі з певними вібраціями та звуками, які долинають у салон. Окрім специфіки двигуна присутній ще й характерний гул варіатора, а якщо додати в цей коктейль і бюджетну шумоізоляцію, то отримаємо не надто високий рівень акустичного комфорту в салоні загалом.

Що стосується динаміки, то тут ситуація різниться залежно від умов використання. Якщо говоримо про міський режим, то запасу потужності двигуна цілком достатньо, загалом нарікань немає. Якщо ж ідеться про трасу, то тут інколи виникають питання, а швидкісні обгони даються не надто легко, особливо після 100-110 км/год.

Витрати палива у Renault Taliant доволі помірні та на трасі у мене становили близько 6 л на 100 км, а у змішаному циклі – близько 7,5 л.

Підвіска доволі енергоємна, хоча місцями й жорсткувата, проте з нашими дорогами справляється непогано. Тут питань жодних, як на мене, немає. Сюди додамо ще й чималий для седана кліренс у 178 мм та отримаємо непогану суміш для українських доріг, ям і бордюрів.

Попереду в Renault Taliant встановлена підвіска типу МакФерсон, позаду – напівзалежна балка.

Скільки коштує Renault Taliant

Як я вже писав, двигун в Україні безальтернативний, тож у плані техніки можна обрати лише між варіатором та механікою.

Також на вибір є дві комплектації – Authentic та Evolution.

Базова версія Renault Taliant, на механіці та у комплектації Authentic коштує 717 900 грн. Ця ж сама  комплектація, але у версії з варіатором коштує 778 900 грн.

Renault Taliant, на механіці та у комплектації Evolution коштує 769 200 грн, а версія з варіатором – 830 200 грн.

Підсумки

Renault Taliant – бюджетний, очікувано простий, проте цікавий седан. Так, є питання, які можуть справедливо поставати в процесі знайомства з Renault Taliant, проте цінник інколи дає на них відповідь. Чи вартий він вашої уваги? Вирішувати, як завжди, вам.

Categories: Авто