На тест-драйві у нас побував Jeep Grand Cherokee, позашляховик з 30-річною історією та неабиякою популярністю у всьому світі.
Нещодавно ми вже розповідали про особливості його дизайну, салону та ходові якості, а сьогодні розберімося з його повним приводом.
Солідний зовнішній вигляд, розкішний салон, а що ж повним приводом та позашляховими традиціями? Нумо дізнаватися.
Повний привід Jeep Grand Cherokee: які бувають варіанти
Jeep Grand Cherokee може бути оснащений однією з трьох систем повного приводу: Quadra-Trac 1, Quadra-Trac 2 та Quadra-Drive 2. В усіх трьох системах є активна роздавальна коробка.
Quadra-Trac 1 – з одношвидкісною, активною, роздавальною коробкою, яка розподіляє крутний момент між вісями 50/50, а під час пробуксовки може передавати до 100% крутного моменту на вісь з найбільшим зчепленням.
Найпростіша, базова система повного приводу для Jeep Grand Cherokee, що доступна для версій Limited з 2,0-л бензиновими двигунами.
Quadra-Trac 2 – з двошвидкісною, активною, роздавальною коробкою з пониженою передачею та трьома режимами роботи і муфти з електронним зчепленням.
Має три режими роздавальної коробки:
- 4WD Hi
- Neutral
- 4WD LOW
Пропонується для версій Overland.
Quadra-Drive 2 – з двошвидкісною, активною, роздавальною коробкою та з диференціалом підвищеного тертя на задній осі з електронним керуванням eLSD.
Пропонується для версій Summit.
Система Select-Terrain
Це система керування зчепленням та керування повним приводом дає можливість обрати з 4/5 (залежно від версії) режимів адаптації до дорожніх та погодних умов: сніг, бруд/пісок, авто, спорт, каміння.
Пневматична підвіска Quadra-Lift
За допомогою пневматичної підвіски кліренс Jeep Grand Cherokee можна змінювати у діапазоні 215-276 мм. Є 5 режимів висоти, які дозволяють пристосовувати Jeep Grand Cherokee до необхідних умов.
Пневмопідвіска дозволяє комфортно почуватись на трасі, у місті та в умовах бездоріжжя, де можна долати брід глибиною 610 мм.
Підсумки
Jeep Grand Cherokee дає змогу обрати з варіантів повного приводу у різних версіях. Залежно від систем повного приводу змінюється й його прохідність. Проте не варто забувати, що Jeep Grand Cherokee – це про комфорт, преміум та якість, а повний привід тут все ж більше данина традиціям, як на мене.
Якщо вже йдеться про болото та бруд, то це точно для Jeep Wrangler, там все навпаки, адже комфорт, затори та траса – точно не про нього.