На тест-драйві у нас побував кросовер Honda CR-V шостого покоління, який став більшим, сучаснішим та технологічнішим.
Нумо дізнаватися, що собою являє Honda CR-V, що нового та скільки коштує в Україні.
Дизайн Honda CR-V
Спереду нова Honda CR-V значно відрізняється від попередників пласкими фарами, довгим капотом з горизонтальною лінією, вертикальною радіаторною решіткою та новим бампером.
Загальні обриси теж значно змінилися. Нова Honda CR-V зараз мені більше походить на більшу Honda Pilot, ніж на своє попереднє покоління.
Мабуть, це через габарити зокрема, адже Honda CR-V шостого покоління має чималі розміри та підросла порівняно з попередницею:
- довжина — 4 706 мм;
- ширина — 2 152 мм;
- висота — 1 684 мм;
- колісна база — 2 700 мм.
З подібностей між п’ятим та шостим поколінням, окрім схожої концепції ліхтарів позаду, важко щось і знайти.
Словом – повністю новий, великий та статечний кросовер Honda CR-V.
Салон Honda CR-V
Інтер’єр Honda CR-V став сучаснішим, комфортнішим та просторішим. Тепер по черзі.
Панель приладів виконана у вигляді цифрового кластера діагоналлю 10,2 дюйма з додатковими індикаціями рівня пального, заряду та інших технічних піктограм.
Щоправда, як на мене, цей кластер дещо тоне та губиться у глибокому тунелі з товстою пластиковою рамкою та поміж індикаційних блоків. Проте віддам належне, до читабельності меню та простоти у використанні питань жодних.
Кермо класичне, теж максимально зручне та зі зрозумілими органами керування. Загалом до ергономіки Honda CR-V питань жодних, за це я й люблю Honda.
Мультимедійний, сенсорний екран височіє над торпедо, має діагональ 9 дюймів та кілька фізичних кнопок керування. Якщо коротко, то його вистачає, система підтримує Apple CarPlay та Android Auto, є бездротова зарядка. Загалом питань не виникало.
В нашій комплектації була встановлена камера заднього огляду та камера в правому дзеркалі, яка дозволяє бачити картинку під час маневру з увімкненим правим покажчиком повороту.
В дорожчих версіях є камери 360, що значно цікавіше та інформативніше.
Впевнений, що й до самої естетики виконання екрана та кнопкової панелі поруч питання можуть виникати, проте це справа смаку, як із приладовою панеллю, до речі.
Керування кліматичною системою кнопкове, зручне та зрозуміле. Під рукою у водія розташована панель керування селектором КПП, стоянковими гальмами та режимами руху.
Салон Honda CR-V по сімейному просторий, зручний та функціональний.
Задні двері відчиняються на кут 90 градусів, що дозволяє без проблем встановлювати дитячі крісла та зручно вмощуватися на дивані.
Тепер, окрім регулювання кута нахилу спинки, Honda CR-V отримала й можливість повздовжнього регулювання сидіння позаду. Простору чимало як для ніг, так і для голови.
Сюди додамо підлокітник, порти для зарядок, низькій тунель під ногами посередині, тож можна збиратися у комфортну подорож.
Щоправда, немає тут власного блоку керування клімат-контролем, а також підігрівів сидінь та чогось на кшталт сонцезахисних шторок, якщо ми говоримо про тотальний комфорт для сім’ї.
Також немає і семимісної версії, тож лише три пасажири позаду та велетенський багажник. Його об’єм становить 587 л або 1 642 л, якщо скласти спинку заднього ряду сидінь.
Словом, Honda CR-V – просторий, комфортний та місткий кросовер, що чудово підійде для чималої сім’ї.
Техніка Honda CR-V
У нас на тест-драйві була гібридна версія Honda CR-V e:HEV, в основі якої лежить атмосферний, бензиновий двигун об’ємом 2,0 л (148 к.с./189 Нм), електромотор (184 к.с./335 Нм), редуктор замість КПП та акумулятор, технічні характеристики якого виробник не розкриває. Повний привід тут реалізовано за рахунок карданного валу, а не додаткового електромотора позаду.
В нинішній версії e:HEV отримав оновлений електродвигун з +20 Нм крутного моменту та більшу максималку, яка тепер становить 187 км/год.
У гібридній системі e:HEV бензиновий двигун зазвичай виступає як генератор, що живить електромотор та батарею, проте є нюанс.
Тут коштом двоступеневого редуктора є можливість прямого зв’язку бензинового двигуна з колесами в певних умовах та діапазонах швидкостей.
Якщо коротко та простими словами, то в умовах міста e:HEV дозволяє рушати з місця, набирати швидкість, прискорюватися та пересуватися за рахунок електротяги. А ось інколи, за умови високих швидкостей та рівномірного руху (у діапазоні 80-150 км/год), залучається пряме з’єднання бензинового ДВЗ з колесами.
Відбувається це все автоматично, малопомітно та не вимагає якихось дій від водія, якому залишається лише милуватися низькими витратами палива. Звісно, ніякими заявленими 2,8 л на 100 км у місті (за стандартами NEDC) тут і не пахне, проте реальних 6,9 л на сотню, будь ласка. І це чудовий показник для сімейного кросовера таких розмірів, як на мене.
Динаміка у Honda CR-V помірна, проте дає змогу відчути всі принади електрифікації у вигляді моментального відгуку на педаль акселератора та лінійного прискорення. Звісно, не варто очікувати від чималого кросовера рекордних результатів, проте своїх 9,4 с до 100 км він точно підтвердить.
В Honda CR-V є кілька режимів руху з красномовними назвами, що дозволяють дещо змінювати характер авто, тож тут все під настрій.
Honda CR-V є доволі комфортною в плані підвіски, а вдало підібрані 18-ті диски та шини 235/60R18 ще більш згладжують недоліки наших доріг. Так, із заплющеними очима по всіх ямах летіти не варто, проте й боятися українських доріг з Honda CR-V не потрібно.
Кліренс Honda CR-V становить 194 мм, чого достатньо для бордюру, засніженого міста та сімейних вилазок на природу, тим паче, що є повний привід.
Щодо безпеки, то, звісно, що тут є моніторинг сліпих зон, контроль смуги руху, адаптивний круїз-контроль, та все, чим вже не здивуєш в автомобільному світі.
Скільки коштує Honda CR-V
Honda CR-V доступна в Україні лише у гібридній версії e:HEV з повним чи переднім приводом на вибір. Також обрати можна й одну з трьох комплектацій: Elegance, Elegance+ та Advance.
Базова версія Honda CR-V e:HEV приводом на передні колеса у комплектації Elegance коштує 2 043 900 грн, а з повним приводом 2 096 300 грн.
Honda CR-V e:HEV у комплектації Elegance+ доступна лише з повним приводом та коштує 2 190 600 грн.
Honda CR-V e:HEV у максимальній комплектації Advance+ також доступна лише з повним приводом та коштує 2 368 800 грн.
Підсумки
Honda CR-V підросла, стала дорослішою, більшою та сучаснішою в салоні, оновилася та отримала доволі цікавий гібрид e:HEV, проте й цінник її теж став чималим.
Чи вартує вона уваги? Вирішувати, як завжди, вам.