Якщо лакофарбове покриття автомобіля не має пошкоджень, то бруд із вмістом протиожеледного реагенту не чинить на кузов істотного впливу. Особливо, якщо бруд час від часу змивається на автомийці, пише autokiev.info.
Те ж саме стосується і днища автомобіля, яке найбільш схильне до впливу дорожніх реагентів. Автовиробники вже давно роблять днища автомобілів з додатковим захистом від солей реагентів, використовуючи поліпшений захист за рахунок оцинкованих листів металу.
Читайте: Як не буксувати на снігу і на льоду: 5 правил водіння взимку
Тож корозія кузова через реагенти — це проблема минулого і стосується старих автомобілів або авто з пошкодженими ділянками фарби на кузові.
До слова, Факти ICTV мають для Вас інші поради про те, як використовувати автомобіль взимку.