Німецька компанія Audi вибачилася за свою рекламу, в якій багато хто знайшов сексуальний підтекст.
На ній зображена дівчинка з бананом біля машини.
Також на ній розміщений слоган “Дозволь своєму серцю битися частіше — в кожному аспекті”.
Користувачі відзначили, що дівчинка зображена з фалічним символом в руці і відзначили, що вона стоїть в небезпечному положенні, тому що водій її не бачить.
Дивіться: 10 суперкарів і всі розкуплені: Bugatti представив найпотужніше авто Centodieci
Audi ухвалила рішення не видаляти рекламу. Представники компанії написали, що чують людей, але вони піклуються про дітей.
У Audi додали, що нікого не хотіли образити. Компанія не буде використовувати це фото і проведе перевірку щодо рекламної кампанії.
Реклама Disney
У 2019 році Disney відкликали свою рекламу з YouTube через скандал з дитячою порнографією.
Він розгорівся після викриваючого відео блогера Метта Уотсона, який помітив, що алгоритми
YouTube дозволяють педофілам спілкуватися один з одним, обмінюватися контактною інформацією та посиланнями на дитячу порнографію.
Він продемонстрував під роликом коментарі користувачів з таймкодами, де діти приймають пози, які можна інтерпретувати як непристойні.