Сергій Верланов, заступник міністра фінансів, в інтерв’ю виданню Економічна правда поділився інформацією про ухвалений у першому читанні законопроект про зниження вартості розмитнення автомобілів з єврономерами.
Нові ставки з законопроекту є дещо не тим, на що все ж розраховували власники єврономерів, і громадськість дещо розчарована.
— У цілому Кабмін і Мінфін підтримали цей законопроект, але до нього є певні зауваження. Їх потрібно врахувати під час його ухвалення в другому читанні.
Верланов вважає, що ухвалення законопроекту в першому читанні “деякою мірою зняло напругу” і це гарний знак, який потягне за собою подальший розвиток діалогу і досягнення консенсусу між сторонами.
— По-перше, для нас принципово вирішити питання охорони навколишнього середовища, який стандарт ми беремо — Євро-3, Євро-4 або Євро-5. Євро-5 не підходить. Фактично — це семирічні автомобілі. Ми повинні відкотитися до певного стандарту, як мінімум, Євро-4. Але дискусія триває і про Євро-3, — продовжив заступник міністра фінансів. — По-друге, ставка. Ми повинні вийти на певний компромісний варіант з комітетом і вже сформованою ініціативною групою Євросила. Потрібно знайти таке рішення, щоб ці автомобілі було все-таки розмитнено і введено в легальний обіг.
Нагадаємо, Верховна Рада 13 липня підтримала в першому читанні законопроект щодо зниження вартості розмитнення автомобілів на єврономерах.